Reklama

AD1A KUBOTA 04.03-04.04.24

Głośna Woda. Wystartował konkurs na najlepszą akcję edukacyjną!

Głośna Woda. Wystartował konkurs na najlepszą akcję edukacyjną!
mat
09.07.2019, o godz. 8:42
czas czytania: około 2 minut
0

Miesięcznik „Wodociągi-Kanalizacja” już po raz szósty zaprasza firmy wodociągowe do udziału w konkursie „Głośna Woda”. Jego ideą jest promocja najlepszych działań z zakresu edukacji ekologicznej podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa wod-kan.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B KUBOTA 04.03-04.04.24

Udział w konkursie mogą wziąć wszystkie firmy, które w latach 2018-2019 przeprowadziły ciekawe i nietuzinkowe działania edukacyjne i chcą aby poznała je cała Polska.

Celem plebiscytu jest prezentacja lokalnych akcji edukacyjnych i wypromowanie ich dla ogółu społeczeństwa ale także wymiana doświadczeń pomiędzy przedsiębiorstwami wod-kan. Organizatorzy chcą krzewić ideę edukacji ekologicznej w branży i zainteresować społeczeństwo tematyką racjonalnego korzystania z zasobów wodnych oraz uwrażliwić ich na nawyki wpływające bezpośrednio na stan rur i infrastruktury wodociągowo-ściekowej.

Zasady są klarowne

Aby wystartować w rywalizacji, wystarczy opisać podejmowane przez przedsiębiorstwo w latach 2018-2019 działania edukacyjne. Informacje powinny być zawarte w artykule o objętości ok. 13 tys. znaków ze spacjami. Do tego należy dodać zdjęcia i materiały obrazujące przeprowadzone akcje. Konkurs skierowany jest do przedsiębiorstw wod-kan w trzech kategoriach: przedsiębiorstwa wod-kan działające na obszarze do 30 tys., od 30 do 100 tys. i powyżej 100 tys. mieszkańców.

Nagroda, jaka czeka na zwycięzców to m.in. bezpłatny udział (bez kosztów noclegu) w wybranej konferencji organizowanej przez firmę Abrys w 2020 r. z dziedziny wod-kan. Firma Abrys jest organizatorem międzynarodowych, ogólnopolskich i regionalnych konferencji dotyczących ochrony środowiska i gospodarki komunalnej (odpadami, wodno-ściekowej) i dziedzin pokrewnych. W jej portfolio są także prestiżowe kongresy takie jak Envicon Environment oraz skierowany do branży wod-kan kongres Envicon Water.

Dla każdego zwycięskiego przedsiębiorstwa przewidziano dwa zaproszenia na wybraną imprezę oraz roczną prenumeratę miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja”.

Redakcja czeka na zgłoszenia do 30 września br. Szczegółowe informacje o konkursie i formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.wodociagi-kanalizacja.abrys.pl.

Zwycięzcy edycji 2018

W ubiegłorocznej edycji konkursu jury przyznało nagrody następującym przedsiębiorstwom:

  • w kategorii do 30 tys. mieszkańców – Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Ożarowie Mazowieckim – za rozbudowaną doświadczalną formę działań edukacyjnych;
  • w kategorii do 100 tys. mieszkańców – Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej PGK Żyrardów – za promowanie edukacji wodnej jako elementu szeroko rozumianej troski o środowisko;
  • w kategorii ponad 100 tys. mieszkańców – Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o. – za konsekwentne rozwijanie długoterminowych kampanii edukacyjnych, które często stanowią tez inspirację dla innych przedsiębiorstw.

Przyznano także wyróżnienia dla:

  • Miejsko-Gminnego Zakładu Wodociągowego w Serocku za projekt Wodawil – serię 11 nowoczesnych murali o charakterze edukacyjnym na budynkach Stacji Uzdatniania Wody z terenu gminy;
  • Sosnowieckich Wodociągów S.A. za wielowątkową i atrakcyjną kampanię „GANG Szczurzaków – stop szczurom w kanalizacji miejskiej”.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Woda i ścieki
css.php
Copyright © 2024