Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

Głośna woda - znamy wyniki czwartej edycji konkursu na najlepszą akcję edukacyjną!

Głośna woda - znamy wyniki czwartej edycji konkursu na najlepszą akcję edukacyjną!
Kalina Olejniczak
06.11.2017, o godz. 8:24
czas czytania: około 2 minut
0

Bez wody nie ma życia, więc powinno się o niej dużo mówić, zwłaszcza gdy jest najwyższej jakości. Temu służy organizowany od czterech lat przez miesięcznik „Wodociągi-Kanalizacja” konkurs „Głośna Woda”. Dzieki niemu przedsiębiorstwa wod-kan mogą pochwalić się lokalnymi akcjami edukacyjnymi.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B regionalne Bolesławiec [09.04-23.04.24]

Jury konkursowe przyznało w tym roku nagrody w trzech kategoriach, w zależności od skali działań przedsiębiorstwa:

  • w kategorii do 30 tys. mieszkańców zwyciężyło Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji,
  • w kategorii do 100 tys. mieszkańców wygrała Spółka Sądeckie Wodociągi,
  • w kategorii ponad 100 tys. mieszkańców pierwsze miejsce zajął Aquanet Poznań.

Wszyscy zwycięzcy otrzymają nagrody w postaci dwóch bezpłatnych zaproszeń do udziału w kongresie Envicon Water 2018.

W konkursie wyróżniono także Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi.

Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji otrzymało nagrodę za twórcze podejście do edukacji skierowanej do najmłodszych oraz za zwrócenie szczególnej uwagi na problemy globalne, w tym na pojęcie śladu wodnego, który wszyscy tworzymy.

Spółka Sądeckie Wodociągi została nagrodzona za poszukiwanie nowych form przekazu, w tym otwartość na współpracę z lokalnymi aktywistami, np. grupą sądeckich mam.

Aquanet Poznań przyciągnął uwagę jury prowadzeniem działań edukacyjnych w niespotykanych przestrzeniach (np. na wernisażach sztuki) i poczuciem humoru oraz estetyką realizowanych projektów, a szczególnie wieloetapowej, skierowanej do dorosłych odbiorców kampanii „Zdrowy Związek. Ty i woda z kranu”.

Przyznano także wyróżnienie dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi za niebanalne i konsekwentne przybliżanie mieszkańcom historii, w tym historii lokalnych rzek, dzięki którym powstało miasto.

Więcej o IV edycji konkursu tutaj.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Woda i ścieki
css.php
Copyright © 2024