Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

DomoVita – nowa marka… wody z kranu

DomoVita – nowa marka… wody z kranu
Gabriela Jelonek
28.06.2017, o godz. 15:35
czas czytania: około 2 minut
3

Do picia “kranówki” zdecydowało się przekonać swoich klientów Otwockie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, które jako pierwsze w Polsce wprowadza ogólnopolską markę wody z kranu. DomoVita ma swoje logo i śmiało mogłaby stanąć na sklepowej półce pomiędzy wodami butelkowanymi.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B regionalne Bolesławiec [09.04-23.04.24]

Chcąc przekonać ludzi do picia wody z kranu w domach i z ujęć miejskich Otwockie Wodociągi wraz z krakowską agencją DEMO Effective Launching postanowiły stworzyć markę wody z kranu. DomoVita powstała z myślą o działaniach na skalę ogólnopolską i ma skupiać wodociągi w całym kraju. Ładne logo i kampania wzorowana na promocji wody butelkowanej ma przyciągnąć uwagę Polaków.

– Otwock to pierwszy wodociąg, który uruchomił markę DomoVita. Docelowo chcielibyśmy, żeby pod marką DomoVita kryły się wszystkie wodociągi dystrybuujące wodę głębinową. To warunek “korzystania” z brandu – wyjaśnia Jacek Sadowski, szef Demo Effective Launching i pomysłodawca projektu. – Cel jest prosty, tworzenie marki i realizowanie dla niej kampanii lokalnie przynosić będzie lokalne efekty. Tymczasem, jeżeli będziemy zrzeszać wiele wodociągów pod wspólnym brandem DomoVita, będą oni mogli wspólnie uczestniczyć w ogólnopolskich działaniach reklamowych, jak np.: kampanii reklamowej, a w efekcie  wspólnie czerpać z niej korzyści – dodaje.

Dzięki ogólnopolskiej kampanii twórcy DomoVity chcą edukować, przekonać ludzi do wyrobienia nawyku picia wody z kranu bez przegotowywania i próbować przełamać stereotyp niesmacznej, „zanieczyszczonej kranówki”. Nazwa marki nie jest przypadkowa i ma wskazywać na to, że wodę, czyli źródło naszej witalności, mamy także w swoich domach, a konkretnie w kranach, na wyciągnięcie ręki. Tej wody nie musimy dźwigać do domu, jest tańsza, a ponadto pijąc ją nie produkujemy zbędnych odpadów w postaci zużytych butelek. Hasło promujące markę “źródło życia w Twoim domu” ma to potwierdzać.

W ramach kampanii w miejscach publicznych, a także w szkołach ustawione zostaną specjalnie oznakowane poidełka z logo marki. Woda DomoVita będzie też rozdawana na ulicach i skwerach, gdzie w upalne dni serwowana będzie z saturatorów.

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (3)


Maja

Komentarz #5732 dodany 2017-06-28 15:56:28

Nazwa ładna, logo też, jak w SPA :D


Otwock najlepsza woda.

Komentarz #5935 dodany 2017-07-06 11:48:36

Cieszę się że mieszkam w Otwocku. Od dziś tylko kranówa. Raz w miesiącu zabierają śmieci plastikowe. Samych zgniecionych butelek zawsze mam 3 lub 4 worki.


Angelika

Komentarz #6311 dodany 2017-07-21 09:11:56

U mnie w mieście woda z kranu tak średnio się nadaje do picia dopiero jak ją przeleję do aktywnego kubka h2o to ją pije. On działa na zasadzie technologii active water dzięki czemu przywraca wodzie pierwotną strukturę. I nie muszę się martwić, że taka woda mi zaszkodzi, bo w pełni zdrowa jest.

Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Woda i ścieki
css.php
Copyright © 2024