Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

"Dlaczego Ci nie wystarczam?", "Nigdzie mnie nie zabierasz". Aquanet z nową, wyjątkową kampanią

Kalina Olejniczak
14.07.2017, o godz. 13:50
czas czytania: około 2 minut
0

"Dlaczego Ci nie wystarczam? Widziałam Cię z nią na siłowni. Codziennie chodzisz z inną" - to nie wyrzuty czynione przez zazdrosną kobietę, ale... kampania na rzecz picia wody z kranu.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B regionalne Bolesławiec [09.04-23.04.24]

Suszenie osadów ściekowych banner

Poznaniacy przez kilka tygodni oglądali na ulicach hasła brzmiące niczym pretensje zazdrosnej kobiety. Dziś już wiadomo, że to element kampanii na rzecz picia wody z kranu przygotowanej przez firmę Aquanet.

Jej druga odsłona tłumaczy – chodzi o “zdrowy związek” z kranówką. Pod taką nazwą prowadzona jest cała akcja, a na stronie kampanii można zrobić test i sprawdzić swoje dopasowanie z wodą z kranu.

Kranówka przyjazna dla środowiska

Każdego roku ludzie wypijają ok. 154 mld litrów wody z butelek. Tymczasem jej produkcja jest 10 tys. razy droższa niż wody z kranu.

Butelki, etykiety, klej oraz folia do pakowania powstają przy użyciu specjalistycznych maszyn – drogich zarówno w produkcji, jak i w utrzymaniu. Kosztuje też transport butelek, i – co niezwykle ważne – powstają tony plastikowych śmieci.

Picie kranówki to też oszczędność dla domowego budżetu. Pól litra wody w butelce kosztuje tyle co kilkaset litrów tej z kranu. Choć jest to popularne w krajach Europy Zachodniej, to u nas wciąż budzi obawy – zaledwie co ósmy Polak sięga po kranówkę, a połowa z nas z obawy przed zanieczyszczeniami rezygnuje z jej picia. A nawet jeśli rodacy sięgają po wodę z kranu, to wcześniej ją gotują.

Kraniczanka z Kielc, warszawska kranówka, Domo Vita z Otwocka

Tymczasem jakość wody z kranu w Polsce nie budzi zastrzeżeń, a większość producentów wody – szczególnie w dużych miastach – może nawet pochwalić się porównywalną z wodą źródlaną zawartością substancji mineralnych.

Dlatego firmy wodociągowe coraz częściej namawiają odbiorców do jej picia. Kieleckie wodociągi promują swoją wodę jako “kraniczankę” i częstują nią podczas festynów ze specjalnie odrestaurowanego saturatora.

Krakowska agencja reklamowej Demo Effective Launching chce zbudować nową specjalną markę dla wody płynącej z kranu pod nazwą DomoVita (więcej na ten temat tutaj). Na razie projekt rusza w Otwocku, ale po spełnieniu wymagań jakościowych, będą mogły przystąpić do niego także inne firmy wodociągowe.

Suszenie osadów ściekowych banner

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Woda i ścieki
css.php
Copyright © 2024